Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Tim Yzewyn, Vers d’anvers

“Ondanks mooie nazomer neemt vraag naar herfstproducten toe”

Tholen – Bij Vers d’anvers hebben ze een mooie zomer achter de rug. “De vraag van de winkeliers is gestabiliseerd en bepaalde horecaklanten zijn weer terug op hun oude niveau. Tevens zijn we nog steeds actief in de verkoop van groenten- en fruitboxen aan particulieren via ons platform versaanhuisgeleverd en introduceren we nog altijd nieuwe boxen zoals laatst de Back to School-box”, vertelt Tim Yzewyn van Vers d’anvers. “Naast de verkoop aan particulieren krijgen we ook aanvragen van bedrijven die hun medewerkers willen bedanken voor het telewerken. De reacties op de boxen zijn nog altijd heel positief, de groei is niet meer zo exponentieel als tijdens de lancering, maar er is nog altijd een mooie vraag.”

“Eén van de zaken die opvallen als we kijken naar onze klanten, is dat horecazaken die inventief geweest zijn tijdens de crisisperiode, op dit moment goed draaien”, constateert Tim. “Daarnaast hebben we ook klanten hun omzetcijfer flink zagen dalen door de Coronacrisis. Vooral de zaken in het toeristische deel van Antwerpen hebben hiermee te maken. Eén van de hardst getroffen segmenten is de catering. Er worden amper feesten of events georganiseerd waardoor deze bedrijven bijna geen opdrachten hebben. We hopen dat de situatie zich snel zal herstellen, maar zoals het er nu naar uitziet gaat het een zaak van lange adem worden.”

“We hebben nog een mooie nazomer, toch zien we de vraag naar herfstproducten langzaamaan toenemen. Er is momenteel veel vraag naar bospaddenstoelen en veenbessen. Ondanks de hoge temperaturen voelen we dat er steeds meer vraag is naar deze producten. Onze klanten verwachten van ons dat we elk seizoen vernieuwende producten brengen. Je moet echt meegaan met het seizoen, dat houdt het assortiment voor de klant speciaal en verrassend”, aldus Tim.


Paul Ponnet, Tim Yzewyn en Guy Claessens

Inmiddels zit Vers d’anvers bijna twee jaar in het nieuwe pand in Antwerpen en alles in ondertussen gestabiliseerd. “We zijn hier helemaal gesetteld en zijn hier echt op onze plek. Momenteel zijn we bezig met de implementatie van een nieuw ERP-pakket, omdat we meer willen inzetten op digitalisering en efficiëntie. We willen met hetzelfde team kunnen groeien door efficiënter, sneller en makkelijker te werken. Van manueel orderpicken gaan we naar scanning en ook de planning en de routes worden helemaal geautomatiseerd. Het is nu even door de zure appel heen bijten, omdat het implementeren van een nieuw systeem veel tijd en geduld kost, maar eens ons nieuw systeem geïmplementeerd is kunnen wij en onze klanten er de vruchten van plukken”, besluit Tim.

Voor meer informatie:
Tim Yzewyn
Vers d'anvers
Kielsbroek 4
2020 Antwerpen
+32(0)3257 19 84
tim@versdanvers.be 
www.versdanvers.be