Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Hoe waarderen klanten de AGF-afdeling van supers?

Genomineerden GfK Versrapport 2020 bekend gemaakt

Komende week maakt GfK de winnaars van het klanttevredenheidsonderzoek over de versafdelingen van supermarkten bekend. In de categorie AGF zijn dat in alfabetische volgorde Boni, Lidl en Nettorama.

Lidl en Nettorama scoren wat klanttevredenheid al jaren het hoogste waarbij Lidl er het vaakst met de winnaarsbokaal vandoor ging en daar in de media flink reclame voor maakt. Boni klimt na twee jaar op rij op plek 4 naar de top 3. Dat betekent dat AH, in 2018 en 2019 vorig jaar nog de nummer 3, geen 'podiumplek' behaalt. 

De volgorde van de top drie wordt in de loop van volgende week bekend. Vorig jaar was er 0,03 punt verschil tussen de nummers 1 (Lidl) en 2 (Nettorama).

 

Publicatiedatum: