Tomabel nieuwe hoofdsponsor van Knack Volley Roeselare

Knack Volley Roeselare is ambassadeur van het kwaliteitslabel voor groenten en fruit Tomabel geworden. Door de samenwerking worden de naambekendheid en de visibiliteit van Tomabel gedurende de komende volleybalcompetitie letterlijk uitgedragen door de volleybalspelers van Knack Volley Roeselare. Immers, het logo van Tomabel is voor de eerste keer en in vol ornaat aanwezig op de wedstrijduitrusting (shirt) van de volleybalploeg.

En dat zullen België en Europa zien. Want Knack Volley Roeselare is een topper met een lange lijst van overwinningen in zowel de nationale volleybalcompetitie (11 landstitels, 10 Belgische bekers en 7 supercups) als in de Europese Champions League. Europees staan ruim 200 wedstrijden op de teller, waaronder meer dan 100 wedstrijden in de Champions League, 5 Europese Final Fours en één Europese beker als winnaar van de Top Teams Cup in 2002, nog steeds een unicum in het Belgisch mannenvolleybal.


Voorzitter Knack Volley Roeselare Francis De Nolf, algemeen directeur REO Veiling Paul Demyttenaere & commercieel manager Knack Volley Roeselare Nicolas Goemaere

Knack Volley is ook voor andere redenen een evidente partner voor de promotie van Tomabel. Zo zijn verse groenten eten en sporten de alfa en de omega van gezond leven. Bovendien is er de spontane associatie van topsport met de topkwaliteit van de Tomabel producten. Want zoals Knack Volley Roeselare al meer dan een halve eeuw aan de top staat van het (inter)nationale volleybal, scoort Tomabel reeds bijna een kwarteeuw hoog in de rangschikking van kwaliteitsgroenten en –fruit van Vlaamse bodem. Ten slotte sluit het coöperatieve samenwerkingsmodel van Tomabel naadloos aan bij de slogan ‘One Team, One Family’ van Knack Volley Roeselare. Tomabel en Knack Volley Roeselare: een kampioenencombinatie.

Tomabel is in 1996 opgericht als een kwaliteitslabel voor tomaten en is door de jaren heen uitgegroeid tot een vertrouwd klinkende naam voor kwaliteitsvolle lokaal geteelde groenten en fruit. Het Tomabel assortiment bestaat op dit moment uit tomaten, aardbeien, baby leaf, slaspecialiteiten, veldsla, paddenstoelen, oesterzwammen en witloof.

Tomabel wil in de loop van dit jaar al haar producten in een nieuw jasje steken. Hou het in de gaten! Want na aardbeien, losse en trostomaten zijn snoeptomaatjes het vierde product dat ondertussen in een nieuwe verpakking wordt gepresenteerd. "Tomabel is ervan overtuigd dat een sterke en duidelijke productpresentatie een toegevoegde waarde biedt aan haar producten en juist daarom werd gekozen voor een eenvoudig, maar aantrekkelijk ontwerp voor de nieuwe Tomabel verpakkingen waarbij het kwaliteitsvol Tomabel product uiteraard de eyecatcher is en blijft. De nieuwe Tomabel verpakking is een onderdeel van een nieuwe huisstijl die het kwaliteitslabel sinds eind april stap voor stap introduceert", aldus Tomabel.

Naast Tomabel is Fine Fleur het tweede huismerk waaronder de REO Veiling haar lokaal geteelde seizoensgroenten en –fruit commercialiseert op de (inter)nationale versmarkt. Tijdens het volgende competitieseizoen slaan de REO Veiling en Knack Volley Roeselare al voor het 4de jaar op rij de handen in elkaar om het kwaliteitslabel Fine Fleur te promoten. Op de wedstrijdshort van de volleybalspelers prijkt straks het logo van Fine Fleur. Deze goede samenwerking tussen de REO Veiling en Knack Volley Roeselare werd op vrijdag 11 september dus versterkt met de introductie van het Tomabel logo op het wedstrijdshirt van het volleybalteam.

Voor meer informatie:
Tomabel
info@tomabel.be  
www.tomabel.be  


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven