Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VLAM zet nieuw hardfruitseizoen in de spotlights

Op de Vlaamse hardfruitbedrijven gonst het van de bedrijvigheid want het plukseizoen is bezig. VLAM brengt het nieuwe seizoen van inlandse appelen en peren onder de aandacht via verschillende kanalen.

De nieuwe oogst van appelen en peren is gestart. Of men nu kiest voor Jonagold, Conference, Cox, Durondeau of een een andere variëteit, appelen en peren van bij ons zijn lekker, lokaal en kraakvers.

Deze boodschap zet VLAM traditiegetrouw in the spotlights bij de start van het nieuwe seizoen. Gedurende drie weken in september en oktober is onze radiospot te horen op Joe FM, Qmusic, MNM en StuBru. "Daarnaast zijn we partner van het VTM-programma Boer zkt Vrouw. Zowel op tv als online kan je onze video rond het programma spotten", aldus VLAM. 

"Via HLN.be verklappen we waarom je voor fruit van bij ons moet kiezen en vertelt teler David uit Boer zoekt Vrouw over zijn liefde voor… peren."

Voor meer informatie:
VLAM
www.vlam.be    

 

 

Publicatiedatum: