Nijs van Zuilen, Berrybrothers

“De nieuwe zachtfruitdoos benadrukt dat het product rechtstreeks van de teler komt”

Tholen – “Ter ere van het 40-jarig bestaan van het bedrijf Berrybrothers zijn we aan de slag gegaan om het merk Berrybrothers te personaliseren. Om het merk echt een gezicht te geven hebben we een nieuwe doos voor ons zachtfruit ontworpen”, vertelt Nijs van Zuilen van Berrybrothers. “Op de nieuwe doos staan de gezichten van Gerco en Nijs met hun handtekening en is de kleurstelling meer in harmonie. Tevens is een afbeelding te zien van ons paradepaardje: de rode bessen. Kwalitatief gezien is de doos sterker, omdat er een bepaalde film op het karton zit wat stevigheid geeft.”

De gezichten van de telers op de doos, werkt volgens Nijs twee kanten op. “Voor de klant is het zo duidelijk waar het product vandaan komt en wie het product heeft geteeld. Anderzijds geeft de verantwoordelijkheid aan de teler om een kwalitatief goed product af te leveren. De doos gaat voornamelijk naar foodserviceklanten. Die klanten kopen nog voornamelijk met hun ogen, daarom hebben we ook de vlootjes aangepast. Alle aanpassingen benadrukken dat het product rechtstreeks van de teler komt en dat maakt het merk sterk.”

Voor meer informatie:
Nijs van Zuilen
Berrybrothers
Nijken 18
6088 NR Roggel
Tel: 0475-496214
Mob: 06-46708453 
n.vanzuilen@berrybrothers.nl 
www.berrybrothers.nl  

 


Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven