Met het speciale tournee door Duitsland in september wil Looye Kwekers haar handelspartners bedanken.
Op groothandelsmarkten in heel Duitsland zal een Looye-team, met hulp van agentschap Move In Promotion, centrale infopoints inrichten. Daar krijgen groothandelaren en retailers opvallende reclamematerialen van het merk die de aandacht trekken.
Bovendien staat het team klaar om alle vragen rondom de tomaten, waaronder de bekende Honingtomaten® ,van Looye en de teelt te beantwoorden.
De tour is een samenwerking met de vereniging GFI Deutsche Frischemärkte e.V. in Berlijn, de exploitant van zestien groothandelsmarkten en vertegenwoordiger van circa 450 weekmarkten in de metropoolregio's van Duitsland.
- Actiedata:
- Düsseldorf: dinsdag 1 september 2020 en woensdag 2 september 2020
- Essen: donderdag 3 september 2020 en vrijdag 4 september 2020
- Bremen: dinsdag 8 september 2020 en woensdag 9 september 2020
- Hamburg: donderdag 10 september 2020 en vrijdag 11 september 2020
- Berlijn: dinsdag 15 september 2020 en woensdag 16 september 2020
- Hannover: donderdag 17 september 2020
- Keulen: vrijdag 18 september 2020 en dinsdag 22 september 2020
- Frankfurt: woensdag 23 september 2020 en donderdag 24 september 2020
- Mannheim: vrijdag 25 september 2020
- Stuttgart: dinsdag 29 september 2020, woensdag 30 september 2020 en donderdag 1 oktober 2020
Nederlandse actie
In Nederland vindt in dezelfde periode de Tour de Tomaat plaatst. Daarin nodigt het teelt- en afzetbedrijf consumenten uit tomaten te eten en te sporten. Deelnemers aan de actie kunnen, na het 'tekenen' van een tomaat op fietsapp Strava, een tomatenbolletjestrui winnen.
Voor meer informatie:
Looye Kwekers
www.looye.com
info@looye.com