Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Australisch seizoen Kanzi-appelen eindigt half september

Kanzi-appelen zullen nog maar vier weken in Australische winkels verkrijgbaar zijn. Dit jaar was de Kanzi-oogst kleiner dan gebruikelijk als gevolg van droogte, bosbranden, overstromingen en hagel. 

Elisa King, directeur van Horticulture Brand Management Australia, vertelt dat telers er alles aan gedaan hebben om een consistente aanvoer van Kanzi-appelen te garanderen. "Onze telers hebben geweldig werk geleverd door het beschikbare fruit te koesteren zodat er vanaf maart een goede aanvoer van Kanzi-appelen was," aldus King. 

“Het seizoen zal wel eerder eindigen dan verwacht omdat de oogst kleiner is. In Western Australia is de oogst al achter de rug maar sommige staten zullen nog tot half september Kanzi-appelen kunnen leveren."

Horticulture Brand Management Australia (HBMA) is een nieuw verticaal geïntegreerd bedrijf dat wordt gevormd door de vijf meest toonaangevende telers in Australië: N&A, 9 Mile Fresh, Newton Orchards, Ceravolo Orchards Flavells Fruit Sales.
HMBA coördineert de teelt, het verpakken en de marketing van Kanzi-appelen in Australië. 

Voor meer informatie:
Elisa King
HMBA
+61 403 378888
elisa@hortbma.com.au 

Publicatiedatum: