Aldi introduceert nieuw huismerk voor versproducten in Polen

Retailketen Aldi heeft in Polen een nieuw huismerk geïntroduceerd: ŚwieżeJesz, dat zal worden gebruikt voor groenten en fruit, waarvan meer dan de helft wordt geleverd door Poolse telers.

Het merk komt met een nieuwe benadering van de marketing van AGF-producten. Het zal uiteindelijk alle verpakte groenten en fruit omvatten, evenals geselecteerde producten uit deze categorie die per stuk worden verkocht. Producten zoals blauwe bessen, frambozen, champignons, selderij, peterselie en oesterzwammen worden al onder het nieuwe label op de markt gebracht.

Naast het logo van het merk ŚwieżeJesz bevatten de nieuwe etiketten een EAN-code of PLU-code en informatie over de leverancier en het land van herkomst van het product. Producten van Poolse oorsprong zijn bovendien voorzien van de vermelding 'Pools Product'.

Aldi richt zich op samenwerking met binnenlandse leveranciers. Van het assortiment in deze categorie is meer dan de helft afkomstig van Poolse telers.

De introductie van het merk ŚwieżeJesz is een volgende stap van Aldi om de zorg voor versheid te benadrukken. Sinds 15 juni voert de keten de campagne 'Vers bij Aldi'.

Bron: dlahandlu.pl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven