Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nettorama herovert eerste plaats GfK Zomerrapport

Nettorama en Poiesz doen weer aan stuivertje wisselen. Afgelopen december veroverde Poiesz nog  de eerste plek in het onderzoek naar klantwaardering dat analysebureau GfK twee keer per jaar uitvoert. Deze zomer stijgen de waarderingen voor beide supermarkten maar behaalde Nettorama het hoogste rapportcijfer van de twee. Plus supermarkten blijft de nummer 3 in klantwaardering.


Felicitaties voor Nettorama-directeur Harry Sulmann van GfK onderzoeksdirecteur Joop Holla op LinkedIn

Het onderzoek naar klantwaardering door GfK is het grootschaligste en langstlopende onderzoek in Nederland op dit gebied. De onderzoeksresultaten worden exclusief gepubliceerd in Foodmagazine en Distrifood.

 

Publicatiedatum: