Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Chinese Joy Wing Mau Group viert 23-jarig bestaan

De Joy Wing Mau Group, een pionier binnen de Chinese fruitsector, organiseerde op 8 juni 2020 een feestelijke ceremonie in het Shenzhen Activity Center om hun 23-jarig bestaan te vieren. Medewerkers van de filialen in het hele land waren via videogesprekken met elkaar verbonden om deel te nemen aan de festiviteiten.

Een toast om het 23-jarig bestaan van de Joy Wing Mau Group te vieren.

Liao Maohua, voorzitter van het bestuur en oprichter van Joy Wing Mau, keek terug op 23 jaar ontwikkeling: "Joy Wing Mau begon 23 jaar geleden als een klein bedrijf met nauwelijks meer dan tien werknemers. Vandaag de dag hebben we meer dan 5000 medewerkers in dienst en nemen we onze sociale verantwoordelijkheden serieus. We leveren een enthousiaste bijdrage aan de nationale inspanningen om de telers te ondersteunen en we nemen graag deel aan liefdadigheidsactiviteiten ten behoeve van het maatschappelijk welzijn."

"We hebben veel tijd en energie gestoken in het bevorderen van de aanplant van nieuwe fruitvariƫteiten, het innoveren van de plantagetechnologie en het stimuleren van de ontwikkeling van de tuinbouwsector in het hele land. We erkennen onze maatschappelijke verantwoordelijkheid en doen er alles aan om deze taak goed uit te voeren. Het bedrijf is nu een van de toonaangevende bedrijven in de Chinese fruitsector en onze naam is ook bekend op de internationale markt."

Zhang Jian, directeur van de Joy Wing Mau Group, blikte terug op de belangrijkste sterke punten die het bedrijf zijn concurrentiekracht in de Chinese fruitsector hebben gegeven. Deze kernkwaliteiten omvatten gespecialiseerde teams, een open bedrijfscultuur van eerlijkheid en ondersteuning, evenals de combinatie van wereldwijde teeltgebieden en een distributienetwerk dat heel China bestrijkt. Deze drie competitieve sterke punten zijn niet gemakkelijk te evenaren, wat het bestuur vertrouwen geeft in de toekomst van de Joy Wing Mau Group. De bedrijfscultuur is eerlijk en maakt een duidelijk onderscheid tussen publieke en private belangen. De onderneming hecht waarde aan een cultuur waarin beloftes worden gedaan en waargemaakt.

Bron: Joy Wing Mau Group

Publicatiedatum: