Ook het huttenbouwen voor de schooljeugd slaat vanwege het coronavirus een jaar over. Door het verbod op evenementen ziet de Stichting Vakantiewerk Naaldwijk geen mogelijkheden om het evenement van 21-23 juli 2020 door te laten gaan. Na de editie van dit jaar zou bekend worden gemaakt dat Koornstra & Co afscheid neemt als hoofdsponsor. Dat betekent dat het huttenbouwen in 2021 met een nieuwe sponsor verder gaat. Koornstra & Co neemt na acht jaar afscheid om te worden opgevolgd door Lievaart & Slaghuis.
Het jaarlijkse huttenbouwen op het terrein achter het World Horti Center is voor veel schoolkinderen het hoogtepunt van de zomervakantie. Net als veel andere evenementen die voorlopig geen doorgang kunnen vinden is ook deze activiteit van de zomeragenda geschrapt. “Gezien de aangekondigde versoepelingen en de leeftijdscategorie van de kinderen, van 6 tot en met 12 jaar, was er nog een sprankje hoop. Maar het bestuur heeft helaas te horen gekregen dat het doek voor de editie van 2020 definitief is gevallen. De gezondheid van de kinderen en vrijwilligers staat uiteraard voorop”, laat Erik Rensen van Koornstra & Co weten.
Het Lierse bedrijf, actief in de import en export van groenten en fruit, heeft het succesvolle event acht jaar lang met heel veel plezier gesponsord. Niet alleen financieel, maar ook met verse en gezonde producten. “We hebben dit altijd graag gedaan, maar onze inzet valt in het niet bij die van de enthousiaste vrijwilligers. Zij hebben het samen met de kinderen gemaakt tot wat het nu is. Ik ben acht jaar met veel plezier bestuurslid geweest en ik wens Lievaart & Slaghuis succes toe als hoofdsponsor. Wij hebben toegezegd dat wij ook in de toekomst de kinderen en vrijwilligers blijven voorzien van ons gezonde groente en fruit”, aldus Erik Rensen namens Koornstra & Co.
Voor meer informatie:
Koornstra & Co
www.koornstra.nl