Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
BPF: “Hoe kunnen we nieuwe (corona)klanten vasthouden na deze lastige periode?”

Groenteman Arjan Klarenbeek figureert in mediacampagne versondernemers

Tholen – Zelfstandig AGF-ondernemers draaien hogere omzetten deze weken, maar die komen er niet zomaar. Koop lokaal is voor deze ondernemers van groot belang en dat geldt ook voor andere winkeliers in vers. Via de brancheverenigingen krijgen zij een steuntje in de rug middels een landelijke campagne op de publieke zenders: Vers en met liefde. Een van de figuranten in de campagne is groenteman Arjan Klarenbeek, die onlangs ook een ander steuntje in de rug kreeg: een taart van Business Partners in Fresh.


Still uit de reclamespot van de gezamenlijke versbranches

Brede samenwerking
Arjan is te zien in een tv-spot die vanaf 27 april op de publieke zenders wordt getoond. Het doel is om de consument attent te maken van de kernkwaliteiten van deze unieke ondernemers. De commercial is een eerste vorm van gezamenlijke communicatie door de versspecialisten en vormt een opmaat naar een langer lopende consumentencampagne en bredere samenwerking van de groentenspecialisten (AGF Detailhandel Nederland), foodspecialiteiten winkels (Vakcentrum), visspecialisten (VNV), bakkers (NBOV), bloemisten (VBW), poeliers (NBPW) en slagers (KNS).
Businesspartners in Fresh is een club van samenwerkende AGF-specialisten. Voor de coronapandemie ging het erom een prettige en inspirerende winkelomgeving te bieden, tegenwoordig staat een veilige winkelomgeving centraal in de bedrijfsvoering. Dat kost heel wat extra inspanning, ziet ook Dik Vogelaar van Look At Fresh. Hij trakteerde de Business Partners in Fresh (BPF) ondernemers op taart.

Klanten vasthouden
“De ondernemers zijn druk. De winkels lopen goed in aangepaste vorm. Het weer heeft er ook erg goed aan gedaan. Eigenlijk zouden BPF begin april met z`n allen drie dagen België doen maar dat is gecanceld. Nu houden ze elkaar op de hoogte van de ontwikkelingen. De een werkt nu met een webshop, de ander kiest voor meer mogelijkheid tot bestellen, er zijn er die zijn gaan bezorgen en sommige denken aan verruimde openingstijden. De ervaringen zullen in de komende weken reëel zijn. Bijeenkomsten gaat nu niet komende tijd. Dus het is digitaal elkaar op de hoogte houden.
We kijken wel centraal naar: hoe kunnen we de omzet/coronaklanten vasthouden na deze lastige periode.”

Voor meer informatie
Dik Vogelaar
Look at Fresh
Business Partners in Fresh

Voor meer informatie
AGF Detailhandel Nederland (ADN)
Horaplantsoen 20
6717 LT Ede
T: 0318 - 440 222 (keuze 4)
E: info@agfdetailhandel.nl   
W: www.agfdetailhandel.n