Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"relevante data gaan tot de verbeelding spreken"

Triple Group lanceert nieuw bedrijf: Horti Analytics

Samen met Ricardo Prins start Triple Group een bedrijf in Business Intelligence en Business Analytics in de glastuinbouwsector. Het bedrijf draagt de naam Horti Analytics. Door toepassing van Business Intelligence gaan relevante data tot de verbeelding spreken en worden de gegevens echt bruikbaar door o.a. op maat gemaakte dashboards die makkelijk leesbaar zijn.

Informatie wordt overzichtelijk gepresenteerd en door analyses kunnen voorspellingen worden gedaan, die handvatten bieden bij het nemen van strategische en operationele beslissingen.


Ricardo Prins (Horti Analytics) centraal, met links Dennis Vermeulen en Maarten Veldman en rechts Ruud van der Knaap en Marcel Eek van Triple Group

"Bedrijven die in staat zijn om uit data de juiste inzichten te halen, hebben een enorme voorsprong op de concurrentie. De rol van Horti Analytics is om in gesprek de mogelijkheden voor de klant te benoemen en daarmee vervolgens aan de slag te gaan. Door de vertaling van data kunnen ondernemers hun doelstellingen sneller behalen en hun rendement vergroten," vertelt Ricardo Prins, data-specialist pur sang.


Ricardo Prins van Horti Analytics (links) en Marcel Eek van Triple Group

De kennis en expertise in de AGF- en sierteeltsector van Triple Group samen met Business Intelligence en Data Science kennis van Ricardo Prins samen maken het volgens de mannen tot een 'unieke bedrijfsformule'. Ricardo Prins (zoon van een kweker) heeft een bedrijfskundige achtergrond en heeft daarnaast zijn Master Business Information Management cum laude behaald aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Daarnaast is hij mede-eigenaar van marketingbedrijf Social 1-2-TREE dat ook actief is binnen de sector.

Voor meer informatie:
Triple Group
www.triple-group.nl

Publicatiedatum: