Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
AFM gaat samenwerken met Mission Foods

Avocado aankoop combinatie met tortilla's veel hoger

Avocados From Mexico heeft bekendgemaakt dat het gaat samenwerken met het tortilla-label van Mission Food voor het lanceren van haar reclamecampagne 'Taco Tip Off' in aanloop naar het basketbalseizoen. 'Taco Tip Off' is bedoeld om de retailaandacht rondom het basketbalseizoen te benutten voor het promoten van taco's, burrito's, quesadilla's, etc. De marketing in de winkels is met name gericht op taco's met consumentenaanbiedingen tot aan 14 april. 

Volgens Numerator schafte vorig jaar 88% van de huishoudens die avocado's kochten ook tortilla's aan. "Er worden meer avocado's verkocht in combinatie met tortilla's. De gemiddelde avocado-basket is 1,6 x hoger met tortilla's. De totale basketwaarde bedraagt €44,65 met avocado's en €69,97 met avocado's en tortilla's. "We zijn blij dat we samenwerken met Mission Food om basketballiefhebbers deze 'winnende' combinatie aan te kunnen bieden," zegt Stephanie Bazan, vicedirecteur handel en marktontwikkeling bij Avocados from Mexico. 

De basketbalfinale is het derde meest bekeken sportevenement in de Verenigde Staten. "Dit evenement is de ideale gelegenheid om de impulsaankoop van avocado's een boost te geven," aldus Bazan. 

We kijken ernaar uit om fans een eenvoudige oplossing te bieden om het beste uit de feestelijkheden rondom de finale te halen, met gerechten als taco's, burrito's en quesadilla's," zegt Sathish Mohanraju, vicedirecteur marketing. "We hopen dat zij geïnspireerd raken om verse smaken te combineren om dit sportevenement net zo'n feest voor hun smaakpapillen maken."

Consumenten kunnen op de onderstaande manieren profiteren van dit dynamische duo:

  •  IRC op verpakking: Bespaar €1,33 op 2 Avocados From Mexico en 1 verpakking  MissionTortillas
  • SMS-winactie: Fans kunnen een sms sturen en kans maken op een waardecheque van €220
  • Betaalde Social Posts: Consumenten bereiken via betaalde posts op Instagram en Facebook 
  • Direct digitale korting: Consumenten kunnen direct korting ontvangen door hun bon te scannen, waarbij zij het bedrag meteen terug ontvangen op hun PayPal-account. 

Voor meer informatie:
Stephanie Bazan
Avocados From Mexico
Tel: +1 (469) 930-5704
www.avocadosfrommexico.com

Publicatiedatum: