Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Arling ontvangt keurmerk ‘Certified Leading Agency’

Afgelopen week ontving Arling uit handen van IDEA, de Independent Dutch Event Association, het keurmerk Certified Leading Agency. Dit nieuwe keurmerk wordt uitgereikt aan de beste livecommunicatie bureaus in Nederland. In de wirwar van aanbieders biedt het IDEA-keurmerk houvast en helderheid.

Patricia Verbakel is trots op het keurmerk en benadrukt ook het belang hiervan. ‘Toen ik kennis maakte met IDEA was hun credo “Alleen Champions League waardige bureaus worden toegelaten”. Dat was voor mij genoeg overtuiging om ervoor te gaan. We hebben een sterke groei doorgemaakt sinds ik 11 jaar geleden Arling overnam en dit keurmerk is een mooie bevestiging van die groei.’

5 garanties
IDEA screent elk lid voor toelating. Elke twee jaar wordt tevens uitgebreid getoetst op financiële stabiliteit, betrouwbaarheid en vakmanschap. Ze garanderen zo dat ieder IDEA Certified Leading Agency voldoet aan vijf garanties: het bureau is financieel gezond, het is een transparante partner, ze zijn een bewezen specialist op strategisch, creatief en productioneel vlak, het bureau is goed verzekerd en terzake deskundig op het gebied van wet- en regelgeving.

Choose Live.Choose Wisely
IDEA introduceert het keurmerk met de bewustzijnscampagne Choose Live.Choose Wisely. ‘Live is de plek waar boodschappen uitgroeien tot belevenissen’, aldus Maarten Schram, managing director van IDEA. ‘Recent onderzoek toont een stevige groeitrend in de Nederlandse eventmarketing en livecommunicatie. Onze boodschap is: kies voor live, maar maak wel een doordachte en duurzame bureaukeuze. Het IDEA-keurmerk helpt opdrachtgevers daarbij. Arling onderschrijft het strategisch belang van events als onderdeel van de marketingcommunicatie-mix. Het moet bijdragen aan de gekozen koers en strategie van het betreffende bedrijf.’

Publicatiedatum: