Starr Ranch Growers zal als eerste AGF-bedrijf in de VS samen gaan werken met de emoji company voor de marketing van appel-, peren- en kersenrassen onder licentie.
Vanaf deze zomer zullen er dankzij een deal tussen de emoji company en haar Noord-Amerikaanse licentieverstrekker Retail Monster emoji's worden afgebeeld op de 'apple snaq'-stazakken van veel verkochte appelrassen, zoals Gala, Honeycrisp en Fuji.
"De krachtige en expressieve emoji's worden door iedereen herkend," zegt Brett Reasor, directeur van Starr Ranch. "Zij moedigen realtime betrokkenheid aan en voegen een persoonlijk element toe aan onze marketingstrategie. We zijn blij om deze officiële emoji's te mogen afdrukken op onze verpakkingen, waarmee we hopen een jonger publiek aan te spreken en de consumentenbetrokkenheid te versterken."
Krista Beckstead, marketingspecialist zegt dat de emoji's het merk niet alleen menselijker maken maar dat zij ook social media-marketeers een boost kunnen geven.
Zo krijgen Facebookberichten met emoji's 57% meer 'likes' en 33% meer reacties dan berichten zonder emoji's. Het betrokkenheidspercentage van twitterberichten met emoji's ligt 25% hoger, aldus Beckstead.
Marco Hüsges, directeur en oprichter van de emoji company: "We zijn blij dat we Starr Ranch op deze manier kunnen steunen aangezien dit bedrijf zich inzet om gezond eten leuk te maken. Dit is een geweldige samenwerking waarmee we consumenten in heel de VS kunnen bereiken."
Voor meer informatie:
Dan Davis
Starr Ranch Growers
Tel: +1 (509) 961-1919
Email: dand@starranch.com
www.starranch.com