Vers is een speerpunt voor alle supermarkten. Het is een belangrijke groeimotor voor het genereren van meer winst. Vers is voortdurend in beweging. Zowel retailers als fabrikanten staan voor heel wat uitdagingen. Zich onderscheiden van de concurrentie is een permanente opdracht.
Op het verscongres van Gondola worden groenten en fruit, kaas, zuivel en vlees in de spotlights gezet. Het congres focust vooral op de rol van A-merken in vers.
Programma
- 13:00 : Ontvangst
- 13:30 : Introductie: Hoe ziet de vers markt er vandaag de dag uit? - Jan De Boeck Research Consultant, GfK
- 14:00 : Merken bouwen in vers. Hoe kijkt een merken topexpert naar deze categorie? - Thierry Cattoir, CEO, Remarkable
- 14:30 : In dialoog met de consument van versproducten. Welke rol spelen merken in de versrayon? - Filip Fontaine, Algemeen Directeur, VLAM
- 15:00 : Uitdaging in het zuivel rayon: A-merk vs Private label - Steven Dierickx, Directeur Sales & Marketing, Inex
- 15:30 : Koffiepauze
- 16:00 : Färm een rebel in de supermarket sector. Duurzaamheid en gezondheid zonder concessies - Alexis Descampe, CEO, Färm
- 16:30 : Hoe maak je van varkensvlees een sterk merk? Het succesverhaal van The Duke of Berkshire - Stefaan Lambrecht, Gedelegeerd Bestuurder, Danis
- 17:00 : Vers in supermarkt: Welke trends en innovaties? - Ronde tafel met retailers : Alexis Descampe (Färm) - Jo Temmerman (Alvo) - Kim Macharis (Spar) - Jan Schockaert (Colruyt)
- 17:30 : Drink
Locatie: Park Hotel Zaventem
Datum: 11 maart 2020 van 13.30 tot 17.30
Prijs: €375,-
AGF heeft nog 1 voordeelticket van €300,- voor het evenement. Wil je hier gebruik van maken? Stuur een mail naar Sharon@agf.nl
Voor meer informatie:
www.gondola.be