Het Nationaal Actieplan Groenten en Fruit (NAGF) kijkt terug op een succesvol jaar waarin samen met verschillende partners goede stappen zijn gezet om de groenten- en fruitconsumptie in Nederland te stimuleren. NAGF coördinator Karin Bemelmans: 'We laten in het jaarmagazine zien dat het loont om samen te werken. Acties en initiatieven kunnen we samen groter maken. Inmiddels heeft het NAGF met meer dan 50 partners samengewerkt en het netwerkt breidt zich verder uit."
Jaarmagazine nu online
"De activiteiten van het afgelopen jaar kun men allemaal terugvinden in het NAGF jaarmagazine 2018-2019. In dit magazine staat alle info en meer over alle projecten en activiteiten die het NAGF samen met zijn partners heeft uitgevoerd dit jaar. Ook is er een overzicht te vinden van de resultaten via handige infographics en interessante wist-je-datjes.
Nudges in de supermarkt en fruit in de file
"Bij het NAGF staat het inspireren, verbinden en stimuleren van nieuwe initiatieven gericht op duurzamer en gezonder eten centraal. Zo heeft het Ga voor Kleur Lab laten zien dat nudges in een supermarkt de groente- en fruitverkoop kunnen stimuleren. Ook was er veel aandacht voor de Filefruit actie en is de consumentenwebsite Veggipedia inmiddels meer dan 1 miljoen keer geraadpleegd", aldus NAGF.
Klik hier voor het NAGF jaarmagazine
Voor meer informatie:
NAGF
info@nagf.nl