Plus breidt aanbod Laagblijvers uit

Begin 2019 verlaagde Plus met ‘Laagblijvers’ blijvend de prijzen op veel populaire groenten- en fruitproducten. Het hele jaar door zijn deze producten vast laag geprijsd. Een stap die zeer gewaardeerd wordt door de klant en daarmee de consumptie van groenten en fruit stimuleert. Plus breidt dit succes nu uit met bijna 300 Laagblijvers in het houdbare en vers assortiment.

De uitbreiding van Laagblijvers geldt op populaire producten van het PLUS Huismerk zoals chocoladehagel, koffiepads, spaghetti, allesreiniger, keukenpapier, geraspte kaas en steenoven pizza’s. Laagblijvers zijn in de winkel te herkennen aan het opvallende paarse logo. Plus ziet daardoor volledig paars van de Laagblijvers. De supermarktorganisatie laat heel Nederland in haar nieuwe campagne op radio, televisie, outdoor en online kennismaken met de uitbreiding van het Laagblijvers assortiment. Nieuwe Laagblijvers zijn vanaf 29 januari in alle Plus supermarkten verkrijgbaar.

Eric Leebeek, Commercieel directeur Plus: “Groenten en fruit het hele jaar scherp geprijsd, was vorig jaar onze boodschap toen we Laagblijvers introduceerden. Laagblijvers hebben een positieve invloed gehad op de prijsperceptie van onze klanten. We zijn daarom trots om Laagblijvers nu verder uit te breiden. Zo kan iedereen elke dag voor Goed Eten en een goede prijs bij Plus terecht.”

Bron: Plus


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven