Winactie Honeycrunch enthousiast door consument ontvangen
Gedurende vier weken konden consumenten de wincode op de website www.buyanapplewinanapple.nl invullen. Iedere week werden twee winnaars bekend gemaakt. Frank Ocampo, inkoper Hagé International: “Met deze actie wilden we het merk Honeycrunch op een ludieke wijze onder de aandacht van de consument brengen. De resultaten van de winactie waren boven onze verwachtingen. In totaal hebben bijna 12.000 mensen een code ingevoerd op de website.” De actieverpakkingen lagen bij vijf Nederlandse retailers in het winkelschap.
Frank Ocampo reikt de IPhone 5 uit aan winnares Chantal Antens
Winnares Chantal Antens nam als eerste van de acht winnaars de IPhone 5 in ontvangst. “Toen ik op de site mijn naam zag staan, geloofde ik niet dat ik had gewonnen. Ik dacht dat het een grap was. Ik koop namelijk altijd Honeycrunch appels en heb de code pas op het laatste moment ingevuld. Pas toen ik de bevestigingsmail kreeg, begreep ik dat ik echt de IPhone 5 had gewonnen.”, vertelt Chantal Antens.
Hagé International heeft voor de Honeycrunch appel de exclusieve verkooprechten in Benelux. De Honeycrunch is een appel die zijn succes te danken heeft aan zijn unieke, specifieke karakter en smaak: zeer sappig, niet te zoet en niet te zuur, stevig en met een unieke ‘crunchy’ bite. De Honeycrunch appels zijn beschikbaar in verschillende verpakkingen.