Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Carel van Buchem, Nedato:

"Na nieuwe verpakkingslijn nieuwe productlijn onder eigen naam"

Het afgelopen jaar heeft Nedato hard gewerkt aan de nieuwe strategisch richting waarbij groei in alle segmenten voorop staat. Zo lanceert Nedato tijdens Fruit Logistica een nieuwe productlijn onder haar eigen naam. De nieuwe verpakkingslijn, die eind vorig jaar in gebruik genomen is, sluit hier volledig op aan.

Voor proefje nieuwe verpakking

Samenwerking
Het is de missie van Nedato om  aardappel(en)producten te verkopen tegen een eerlijke prijs met de beste ondersteuning en advies voor klanten en telers. De verbinding en samenwerking met haar eigen telersgroep is de kracht en basis van Nedato. “De aardappelmarkt biedt een aantal goede kansen voor onze telers en voor Nedato in het algemeen, zegt Carel van Buchem, algemeen directeur van Nedato in Oud-Beijerland. Niet in de laatste plaats omdat de aardappel lekker, gezond en duurzaam is. Hier moeten we als bedrijf maar ook als sector nog meer gebruik van maken. Door samenwerking in de aardappelsector kunnen we meer bereiken.”

Groei in AVI en verbreden productpakket
"Nedato bundelt al jarenlang de frietaardappelen om meer waarde toevoeging voor de aangesloten telers te creëren. Het versterken van de huidige frietpositie in het beleveren van de groeiende aardappelverwerkende industrie, is dan ook een belangrijk onderdeel van de strategie. Daarnaast richten we ons meer op andere, vooral kleinere verpakkingen van onbewerkte aardappelen en het verbreden van ons productenpakket. De groei in de markt zit immers in de kleinere verpakkingen én het bewerkte aardappelsegment.”

Realisatiekracht
"Nedato heeft een duidelijke missie en ambitie. Over 10 jaar is Nedato dé partner voor langdurige samenwerking tussen klant & teler, met gegarandeerd de beste kwaliteit verse aardappelen en de nieuwste productontwikkelingen & sales - marketingondersteuning. Om al deze veranderingen te realiseren, is de realisatiekracht van de organisatie afgelopen jaar sterk verbeterd. Er is meer aandacht voor de ontwikkeling van het personeel en het verbeteren van alle functieprocessen. Kernwoorden hierbij zijn kwaliteit, creativiteit en resultaatgericht", aldus Nedato. 

Voor meer informatie:
Carel van Buchem
Nedato 
06 53 83 78 36
cvanbuchem@nedato.nl 
www.nedato.nl   

 

Publicatiedatum: