Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Stoffels Tomaten heeft vergevorderd plan op tafel voor sterke productie-uitbreiding

"De tijd dat alles wat nieuw en leuk is zijn weg vindt naar het winkelschap ligt achter ons"

In de vernieuwde hal 27 kreeg Stoffels tomaten dit jaar een gloednieuwe stand toegewezen waar ze ook dit jaar weer de speerpunten van hun werking laten zien aan de internationale groeten- en fruithandel.“We blijven in de eerste plaats een onafhankelijke teler,” zegt Paul Stoffels. “Het gepassioneerd telen van allerhande smaakvolle tomatensoorten blijft toch onze core business. We proberen dit te doen door onze kernwaarden smaak, innovatie en duurzaamheid consequent te blijven toepassen.”

Bij Stoffels geloven ze dat 2020 een jaar wordt waar innovatie een prominente rol kan spelen in AGF. "Door de stijgende concurrentiedruk in het retaillandschap zal er gezocht moeten worden naar onderscheidend vermogen dat verder gaat dan alleen de goedkoopste prijs. Productinnovatie en het blijven zoeken naar duurzame antwoorden op vragen van de eindgebruiker kan een drijvende kracht zijn voor succes. Het zal er meer dan ooit op aankomen om de juiste verhouding te vinden tussen prijs, kwaliteit en duurzaamheid. Het samenleggen van informatie tussen partijen is hiervoor erg belangrijk. De tijd dat alles wat nieuw en leuk is zijn weg vindt naar het winkelschap ligt achter ons."

“Vorig jaar hebben we enkele succesvolle projecten uitgerold in samenwerking met grote Europese retailspelers. Op onze stand gaan we graag in op onze werkwijze  onder het motto 'We innovate to serve your needs'", vertelt Paul. "Ook dit jaar hebben we weer een aantal nieuwe variëteiten die mogelijks hier en daar een wenkbrauw zullen doen rijzen en met enkele nieuwe verpakkingsconcepten zetten we het eten van  tomaten toch weer even in een ander daglicht. We blijven inzetten op specialty variëteiten, maar hebben ook enkele significante smaak verbeteringen op het standaard tomatensegment. Een smaaktomaat aan de tros is zeker het proeven waard. Op afspraak laten we u graag al onze nieuwigheden zien."

Stoffels klaar voor expansie
Is de dubbel zo grote stand als voorheen een voorbode voor wat komen gaat? "Dat zou wel eens kunnen.” lacht Paul Stoffels. “Er ligt een vergevorderd plan op tafel voor een sterke uitbreiding van de eigen productie. Hoewel we de huid van de beer niet graag verkopen voor hij geschoten is, kan ik wel zeggen dat we de organisatie het afgelopen jaar hebben voorbereid op een mogelijke groei. Afgelopen jaar versterkten we de organisatie met een beter uitgerust salesteam, een degelijk HR beleid en een echte topper op finance. Daarnaast zijn we erg blij met de aanwerving van onze commercieel directeur die de strategische lijnen mee zal uitzetten voor de toekomst. Hij zal het team trekken, maar ook hands on midden in de salesactiviteiten staan. We stellen hem graag aan u voor op onze stand!"

Stoffels is als standhouder op de Fruit Logistica present in de nieuwe hal 27, stand D-12. Voor meer informatie of afspraken: sales@stoffels-tomaten.be. 

Publicatiedatum: