Tholen – De derde maandag in januari geldt als de meest deprimerende dag van het jaar. Voor De Buurman de uitgelezen dag om hun nieuwe concept De Fruitman te lanceren. Via De Fruitman kunnen consumenten een portie fruitgeluk bestellen of cadeau geven. De moderne versie van de fruitmand bevat altijd éen stuk fruit om door te geven.
“Geluk moet je delen is onze overtuiging. We stoppen in iedere box een extra stuk fruit met een fruitgeluksticker erop. Deze bevat een belangrijke boodschap: Bedenk goed van je met je extra appel doet”, aldus Jeroen Stegeman van De Buurman. Samen met zijn vrouw Marloes zette hij de omnichannel winkel De Buurman op. Hun masterplan: “We willen als De Buurman in elke provincie de lokale boeren, telers & ambachtslieden verbinden met de consumenten aldaar. Dit doen we door zowel online als offline aanwezig te zijn. Per provincie willen we minimaal 1 winkel realiseren om zo nog dichterbij de mensen te staan.”
Jeroen Stegeman
De Buurman
vers@debuurman.nu
www.debuurman.nu
De Fruitman
www.defruitman.nl