Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
net als eerste verpakkingsideeën

Nieuw snackmerk SN!BS gelanceerd op Fruit Logistica

Op de Fruit Logistica 5-7 februari 2020 presenteert groenteveredelingsbedrijf Rijk Zwaan het nieuwe snackmerk SN!BS.  “Met SN!BS wil Rijk Zwaan handelaren en retailers wereldwijd inspireren om het snackassortiment uit te bouwen en consumenten helpen om gezonde keuzes te maken”, vertelt Jan Doldersum, Manager Chain & Retail. De lancering van SN!BS past bij ‘Stronger together’, het beursthema voor de Fruit Logistica van Rijk Zwaan.


 
Het merk SN!BS
Steeds meer consumenten willen gezond eten. Zij zoeken verder naar gemakkelijke tussendoortjes voor onderweg, maar ook tijdens het werk, na het sporten of op feestjes. Deze ontwikkelingen inspireerden Rijk Zwaan om een ​​speciaal merk te ontwikkelen voor het groeiende snackassortiment. Doldersum: “In volwassen markten als West-Europa en de VS kan SN!BS retailers inspireren om de gezonde snackcategorie te verbreden en verdiepen.

In opkomende markten zoals Brazilië, Zuid-Afrika, het Midden-Oosten of China zijn retailers op zoek naar een totaaloplossing voor de snackcategorie. Retailers kunnen SN!BS in dat geval omarmen als consumentenmerk. Dit nieuwe snackmerk is flexibel in te zetten. Op de Fruit Logistica presenteren wij bovendien onze eerste verpakkingsideeën.”

De snack SN!BS
SN!BS staat voor kleine, gezonde snackgroentes die je eet ‘on the go’, deelt met vrienden of aanbiedt aan je gasten. Rijk Zwaan biedt  naar eigen zeggen een assortiment met veel variatie, zoals de bekende snackgroenten tomaat, komkommer, paprika en wortel, maar ook specials als radijs, bleekselderij, meloen, snacksla, koolrabi en bloemkool.

“SN!BS maakt het mogelijk om snackgroenten in de breedte te promoten. Omdat we als Rijk Zwaan een groot assortiment groenten voeren, zijn nog vele innovaties mogelijk. Met nieuwe snackgroenten, maar ook in productmixen. Daarover willen we graag van gedachten wisselen met onze ketenpartners,” vertelt Jan Doldersum.

Rijk Zwaan heeft een stand in hal 1.2, D-04. 

Voor meer informatie:
Rijk Zwaan Nederland
rijkzwaannederland@rijkzwaan.nl   
www.rijkzwaan.nl

Publicatiedatum: