Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Frans Scholts, Hoogsteder:

"Het is ons gelukt een voor de telers en onze Franse klanten een bepaald waardeniveau te creëren”

Frans Scholts, al 39 jaar directeur van de Nederlandse exporteur Hoogsteder, bespreekt in een interview de gebeurtenissen die tekenend waren voor 2019, de prioriteiten voor de komende jaren en de essentiële waarden die een succesvolle ontwikkeling van het bedrijf mogelijk hebben gemaakt.


Frans Scholts

Wat waren voor u de hoogtepunten van 2019?
“Het jaar 2019 stond in het teken van onze grote verhuizing. We hadden grotere en efficiëntere faciliteiten nodig om al onze activiteiten op één plek samen te kunnen brengen. Het is alweer zes maanden geleden dat we naar het nieuwe gebouw zijn verhuisd en we zijn zeer tevreden met de nieuwe tools die voor ons beschikbaar zijn. ”

“Bovendien zijn we erg trots op het grote evenement dat is georganiseerd voor de inhuldiging van dit nieuwe gebouw. Het was een speciaal ontmoetingsmoment tussen onze telers, werknemers en families, dat we zeer hebben gewaardeerd.”

“We hebben ook een sterke ontwikkeling van onze activiteiten in Frankrijk doorgemaakt met onze Greenery France-vestiging, beheerd door Lucie Grange. Lucie is erin geslaagd een bepaald waardeniveau te creëren voor de Franse telers en onze Franse klanten. De hele Hoogsteder-groep blijft duurzaam groeien en dat geeft ons natuurlijk een heel goed gevoel.”

Wat zijn uw belangrijkste prioriteiten als directeur van Hoogsteder voor de komende 3 jaar?
“Mijn belangrijkste prioriteit is om een bepaald waardeniveau te blijven creëren voor de producten van onze Nederlandse, Franse en Italiaanse telers. We zien graag dat dit gecreëerde niveau door onze klanten gewaardeerd en bevestigd wordt.”

Welke boodschap wilt u overbrengen aan de acteurs van groenten en fruit, bestaande uit zowel telers als distributeurs?
“We moeten altijd met een positieve instelling te werk gaan, in volledige transparantie en met gemeenschappelijke resultaatdoelstellingen. We moeten deze ‘Win Win’-situatie, die alleen winnaars kent, altijd in gedachten houden. Natuurlijk willen we onderhandelen, maar we mogen nooit uit het oog verliezen dat het doel van een onderhandeling is om de resultaten aan beide kanten te verbeteren.”

Wat stimuleert u het meest in uw werk?
“Ik ben erg trots op mijn collega's. Na al 39 jaar in het bedrijf gewerkt te hebben – hoewel ik nog steeds het gevoel heb dat ik 20 jaar oud ben –, leer ik, omringd door al deze jonge mensen die positief en constructief zijn, nog steeds elke dag bij. Ik hoop nog lang met deze mindset te blijven werken. Het is spannend om in een team te werken dat negen verschillende nationaliteiten samenbrengt. En ik ben blij te zien dat samen ontwikkelingen doormaken binnen een multiculturele context bij Hoogsteder niet alleen mogelijk is, maar ook nog eens zeer verrijkend is.”

Voor meer informatie:
Jonathan Goumon
(Manager Ontwikkelingen bij Greenery France) 
Greenery France
Mobiele telefoon: +33.(0).7.78.51.28.94
j.goumon@thegreenery.com  
https://greeneryfrance.com/

Publicatiedatum: