Obeikan MDF, een Spaans verpakkingsbedrijf dat gespecialiseerd is in het vervaardigen van vezelplaat, sluit zich aan bij het 'Food Fellows'-initiatief van de Nederlandse coöperatie Harvest House, dat bestaat uit het vinden van nieuwe bestemmingen voor voedingsmiddelen die niet geschikt zijn voor de handel of voedseloverschotten.
Obeikan heeft speciale displays ontwikkeld die al in Duitse supermarkten zijn geplaatst om de herkenbaarheid van de producten op de verkooppunten te verhogen. De displays verbeteren de zichtbaarheid en zullen de afzet bevorderen dankzij hun in het oog springende en kleurrijke ontwerp.
"De tomatensaus van 'Food Fellows' moet concurreren met hoogwaardige producten binnen het AGF-segment. Hier komt Obeikan echter in beeld met een opvallende display met een capaciteit van 30 kilo per tray, die de aandacht van de consumenten op de verkooppunten zeker zal weten te trekken," vertelt Salvador Martínez, algemeen directeur van Obeikan MDF. "Daarnaast maken onze snelle productontwikkeling en de duurzaamheid van onze producten deze displays tot de beste keuze."
Voor mee informatie:Obeikan MDF
www.obeikanmdf.com