Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Klantenserviceaanbod uitgebreid met SupportPro

Key Technology, een werkmaatschappij van de Duravant-groep, wijzigt de naam van haar klantenserviceorganisatie naar SupportPro. SupportPro helpt voedingsmiddelenverwerkers kosten te verlagen, productietijd te verhogen en prestaties van apparatuur te verbeteren, aldus Key Technology. 


 
“SupportPro is de mondiale serviceorganisatie voor alle merken van Duravant en biedt een breed scala aan diensten om apparatuur tijdens de gehele levensduur optimaal te laten presteren. Om onnodige stilstand uit te sluiten, maken we gebruik van ons wereldwijde netwerk, zodat we onze klanten lokaal kunnen bedienen”, aldus Hans Van der Aa, President SupportPro bij Duravant. "SupportPro-serviceprogramma's worden afgestemd op de unieke behoeften van de individuele klant."

Technische ondersteuning
Technische ondersteuning kan bestaan uit installatie, opstarten, training, preventief onderhoud en 24/7 noodhulp. Trainingen kunnen persoonlijk worden gegeven, hetzij op locatie, hetzij in een van de wereldwijde innovatie- en oplossingencentra van Duravant, of op afstand, via uitgebreide online trainingsprogramma's die in diverse talen beschikbaar zijn.
 
De SupportPro-serviceteams hebben op afstand toegang tot moderne inspectiesystemen, zoals VERYX-digitale sorteermachines en G6 ADR-automatische defectverwijderingssystemen, die zijn uitgerust met Key’s RemoteMD™. RemoteMD bewaakt de toestand van de sorteermachine of het ADR proactief, beoordeelt de status en waarschuwt de klant bij geconstateerde problemen. In dat geval kan een veilige sessie op afstand tussen het systeem en een SupportPro-servicemonteur in gang worden gezet. RemoteMD automatiseert monitoring en diagnose, maakt probleemoplossing en softwaremanagement op afstand mogelijk waardoor het aantal servicebezoeken op locatie beperkt wordt en zorgt voor snellere oplossingen.

De klantenserviceorganisatie SupportPro houdt zich wereldwijd bezig met onder andere technische ondersteuning, zoals installatie, opstarten, training, preventief onderhoud en 24/7 noodhulp evenals monitoring op afstand, beschermingsplannen, upgrades en onderdelenverkoop en andere zaken die onder het eerdere PROliance-programma vielen.  
 
Voor meer informatie:
Karel Van Velthoven
Key Technology
Bedrijfsstraat 6b
B-3500 Hasselt 
Tel: +32 (0) 11 24 91 91
E: kvanvelthoven@key.net   
W: www.key.net 

 

 

Publicatiedatum: