Fitness-initiatief van Fyffes onderscheiden met marketingaward

Het Fit Squad-initiatief van Fyffes om overgewicht bij kinderen tegen te gaan, is niet onopgemerkt gebleven en werd tijdens de onlangs gehouden IMC European Awards for Integrated Marketing Communications onderscheiden met een de Silver Award in de categorie 'campagnes met klein budget'. 

De Fit Squad-campagne werd ontwikkeld door TITAN Experience in samenwerking met de Ierse fitness-expert Tom Dalton en had als doel de schooljeugd in Ierland aan te moedigen meer te gaan bewegen.

Sinds de lancering van de campagne vorig jaar bezocht het Fyffes fitness-initiatief 145 scholen en vonden er 290 interactieve sessies in heel Ierland plaats, waaraan meer dan 14.000 kinderen deelnamen.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven