Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe campagne voor Junami

De cijfers van de Junami-oogst van dit jaar zijn bekend. “De kwaliteit van de appel is fantastisch en de hoeveelheid is iets lager uitgevallen dan afgelopen jaar. Dit haalt de druk iets weg van de markt”, aldus Philip Smits van Inova Fruit. Hierdoor kan Junami als jaarronde, Nederlandse Clubappel een mooie positie in het schap veroveren.

Iets minder appels dan afgelopen jaar
Vanwege de warme zomerdagen en door hagelschade getroffen percelen is het volume Junami-appels wat de Nederlandse markt op gaat, licht gedaald. Door de goede bewaareigenschappen van de Junami-appel is het mogelijk om jaarrond deze Nederlandse appel in het schap te leggen. Inova Fruit is zich bewust van deze gunstige eigenschap en benadrukt dat dit uniek is in de Nederlandse supermarkten.

1 maart Wereld Complimenten Dag
In 2019 heeft Junami de link al gelegd tussen Wereld Complimenten Dag en het merk. Op 1 maart in 2020 wil Inova Fruit dat verder uitbreiden. Junami wil voortaan jaarlijks op deze dag iedereen een complimentje geven voor het feit dat je een slimme keuze maakt met deze ‘gezonde break’. Vanaf nu is alvast op iedere Junami-appel een complimenten stickertje geplakt. De aftrap voor de jaarlijkse promotiecampagne zal rond 1 maart 2020 plaatsvinden. Jaarronde beschikbaarheid en Nederlandse afkomst, staan naast de complimentjes centraal in het programma.

 

 

 

Publicatiedatum: