Ronald Grootscholten, Florpartners:

"Het marketing-gen wordt langzaam maar zeker in het Nederlandse tuinbouwcluster veredeld"

120 studenten Bedrijfskunde een presentatie geven en bijna niemand met een tuinbouwachtergrond. Ga er maar aanstaan als tuinbouwman. Maar wat bleek, er was juist heel veel enthousiasme, schrijft Ronald Grootscholten in een blog over zijn ervaringen met een presentatie vorige week. 

Je zal jong zijn en de tuinbouw zien zitten. Wow, wat heb je dan veel perspectief. Een bijna eindeloze hoeveelheid mogelijkheden. En dat in een sector waar je alleen maar met gezond en genieten bezig bent.

Het aantal functies is de afgelopen jaren hard gegroeid. Data-analist, laborant, robottechneut en namen van functies als product owner en scrum master zouden we 10 jaar geleden associëren met Silicon Valley. Vooral niet met de tuinbouw.

Liever een functie aan de marketingkant? Ook die mogelijkheden zijn er, hoewel het natuurlijk veel te traag gaat. Het marketing-gen wordt langzaam maar zeker in het Nederlandse tuinbouwcluster veredeld.

Lees hier verder. 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven