Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Horeca expo met een scheut AGF

Tholen - Van 17 t/m 21 november vond in Gent de 31e editie van de Horeca Expo plaats. Met ongeveer 640 exposanten en 51.000 bezoekers zag de beurs ook dit jaar weer een mooie opkomst. Niet alleen horecaprofessionals, restaurateurs en hoteliers, maar ook snackbarhouders, bierbrouwers en decorateurs waren te vinden op deze totaalbeurs, die zich richt op alle verschillende segmenten in de horeca en grootkeuken. AGF mocht hier natuurlijk niet ontbreken. 

Bekijk hier de fotoreportage.


Jan Smits, Cock Lassche en Raymond Mahieu van Smit's Uien

Het was een 'thuiswedstrijd' voor de Belgen, wat goed te merken was aan de vele brouwerijen en friet- en snackproducenten die aanwezig waren. In hallen 1 en 8 presenteerden diverse bedrijven hun aanbod van verse voeding en toonden ze de laatste trends en nieuwste producten. Exclusieve foodproducten werden getoond in de 'chefs zone', een plek die speciaal gericht was op sterrenrestaurants.


Toon Roozen van Koppert Cress

Activiteitenprogramma
Naast het exposantenaanbod was er ook een breed activiteitenprogramma van 85 afzonderlijke evenementen. Hieronder vielen niet alleen seminars, maar ook culinaire wedstrijden en uitreikingen van bijvoorbeeld de Michelinsterren en de Innovation Awards. In de categorie 'food' won de To Good To Go app de sustainability award. Duurzaamheid en sustainability werden op verzoek van de beurs in de kijker gezet door de exposanten. Dit jaar was het thema van de beurs namelijk 'Taste the green future'.

Bekijk hier de fotoreportage.


Jan Jelders en Stéphane Claeyssen van Nuts and Dried Fruits Company


Jan Mercken van Mushroom City