Fresón de Palos en Sony Pictures presenteren een nieuw samenwerkingsproject

Tijdens de Fruit Attraction hebben Fresón de Palos en Sony Pictures een nieuw samenwerkingsproject voor het oogstjaar 2020 gepresenteerd. Door de samenwerking hoopt Fresón de Palos de consumptie van 'berries' te kunnen verhogen door zich op een jongere doelgroep te richten met een gezonde leefstijl en voor wie sport en gezonde voeding belangrijk is. 

Tijdens de beurs werden klanten en overige bezoekers ontvangen in een opvallende stand in de sfeer van de film Peter Rabbit 2, een vervolg op de film die in 2017 een kassucces was en waarbij de twee bedrijven al reeds samenwerkten aan de succesvolle promotie. 

 

Multimedia promotie

In de loop van het jaar zal er via diverse mediakanalen, zoals internet en televisie, reclame gemaakt worden met aantrekkelijke aanbiedingen voor de consument. Ook zullen er promoties plaatsvinden op verkooppunten in Spanje en andere Europese landen.

Bron: www.huelva24.com

 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven