Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
introductie in Duitsland, later dit jaar nog in NL en België

Looye Kwekers richt zich met snacktomaat Moyo op kinderen

Naast de bestaande merken Honingtomaten en Joyn introduceert Looye Kwekers nu Moyo, een merk gericht op kinderen.

"Moyo is een combinatie van de woorden ‘motivation’ en ‘joy’. Het staat voor je innerlijke kracht, je zelfverzekerdheid, oftewel je ‘sparkle’. Wanneer je gemotiveerd bent en doet wat je leuk vindt, dan straal je positieve energie uit. Het is een snacktomaat voor kinderen. De smaak, de textuur, de vorm en de rode kleur van deze mini-pruimtomaten zorgen ervoor dat het een aantrekkelijke kindertomaat is", stelt men bij het tomatenteeltbedrijf. 

Moyo staat volgens Looye ook voor samen: ouder en kind, de hele familie, vriendjes en vriendinnetjes. Lol hebben van het eten van snacktomaten, het spelen met de verpakkingen en het (uit)delen.

Moyo-tomaten zijn verpakt in een volledig kartonnen verpakking, uitgevoerd in verschillende designs. Door de ronde openingen kun je, ook zonder plastic, de tomaten in de verpakking zien. De ‘uitdeeldispenser’ heeft verschillende functies: ten eerste zorgt hij ervoor dat je zelf kan eten, maar ook uit kan delen.

Daarnaast kun je de ogen van Moyo verschillende uitdrukking geven, door het open en dicht doen van de uitdeeldispenser. Als laatste kunnen de kinderen geprikkeld worden met verschillende vragen, die aan de andere kant van de ogen van Moyo te zien zijn.

Met deze verpakking wil Looye het eten van groenten voor kinderen aantrekkelijker maken. Moyo is vanaf begin november verkrijgbaar bij de HIT supermarkten in Duitsland. Ze worden gebundeld per 3 x 80 gram Moyo voor een consumentenadviesprijs van € 2.99. Later dit jaar komt Moyo ook beschikbaar voor de groentespecialisten in Nederland en België.

Voor meer informatie:
Looye Kwekers
www.looye.com
info@looye.com

Publicatiedatum: