Frozen-karakters moeten fruitconsumptie onder Duitse en Oostenrijkse kinderen een boost geven

SanLucar lanceert een 'ijzige' reclamecampagne om de release van de nieuwste Frozen-film deze winter te vieren. De campagne, die op 11 november in Duitse en Oostenrijkse supermarkten van start gaat, is met name gericht op mandarijnen, citroenen, sinaasappelen en kaki's, die voorzien zullen zijn van stickers van de lieftallige ijsprinses Elsa en haar vriendjes. 

“Het eten van citrus is met name tijdens de koude maanden erg belangrijk. Met stickers van Elsa en haar vrienden op onze producten zullen we de aandacht van zowel kinderen als volwassenen op ons fruit kunnen vestigen," zegt Nuria Pizán van SanLucar. "We zetten ons al vele jaren in voor een uitgebalanceerde voeding voor kinderen omdat we menen dat de basis van gezonde eetgewoonten op jonge leeftijd gelegd wordt."

In het kader van deze campagne biedt SanLucar haar klanten in Duitsland en Oostenrijk verschillende reclamematerialen, waaronder displays en folders. Het hoogtepunt van de campagne is de verloting van een reis voor vier personen naar Spanje. De campagne wordt ook ondersteund via de sociale media-kanalen van het merk.

 

Voor meer informatie:

Sonia Gabarda
SanLucar Fruit
Tel: + 34 96 142 40 40 ext. 2410
Email: sonia.gabarda@sanlucar.com
www.sanlucar.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven