Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fotoreportage Fresh Market 2019 in Polen

Met grote evenementen zoals de PMA en Fruit Attraction in het vooruitzicht zou men bijna vergeten dat er onlangs ook in Polen een vakbeurs plaats heeft gevonden. Hoewel deze beurs in slechts één hal werd gehouden en beduidend kleinschaliger van opzet was, bood hij retailers en handelaren een unieke gelegenheid om te 'speed-daten'. 

Klik hier voor het fotoverslag. 

Veel grote retailers, waaronder Spar, Makro en Tesco, namen deel aan de speed-dates. In dezelfde hal hadden 25 bedrijven een stand ingericht om hun producten aan de aanwezigen te kunnen presenteren. De retailers hadden echter zoveel interesse dat sommige stands zo nu en dan onbemand waren omdat de exposanten zelf aan het speed-daten waren. 

Hoewel de vakbeurs nog maar een paar jaar gehouden wordt, meent Esra van Aksum dat het een ideaal evenement is om in contact te komen met verschillende retailers. "We zijn hier vanaf het begin aanwezig. We sponsoren deze vakbeurs zelfs omdat Polen een belangrijke markt voor ons is. Het is altijd goed om je gezicht te laten zien en je merk te presenteren op dit soort vakbeurzen. We komen hier dan ook graag."

Klik hier voor het fotoverslag.

Er werden telkens nummers omgeroepen als teken dat handelaren een match hadden met een retailer. De handelaar had vervolgens een korte ontmoeting om de betreffende retailer van de kwaliteit van zijn product te overtuigen. Er was ook ruimte voor presentaties, waarvan de meeste in het Pools, hoewel er ook wat presentaties over verpakkingen in het Engels werden gehouden. 

Tot slot viel er ook nog een prijs te winnen voor het beste product. Exposanten konden een product aanmelden waarop de aanwezige bezoekers hun stem konden uitbrengen. Deze prijs is felbegeerd. Tijdens de vakbeurs probeerden standhouders bezoekers dan ook over te halen op hen te stemmen. 

Klik hier voor het fotoverslag.

Publicatiedatum: