Nomilk2day stapt in de 'war for talent'. Met de lancering van het nieuwe label Young Professionals gericht op de agribusiness opent Nomilk2day haar deuren voor talent. De marktleidende positie als headhuntersbureau binnen de agribusiness wordt hiermee verder versterkt.
Talent is schaars, zeker binnen de agrofood sector. De markt is volop in beweging en verandert in rap tempo. De complexiteit neemt toe en daarmee ook de criteria voor toekomstige werknemers. "We horen veel managers en directeuren zeggen dat medewerkers hun belangrijkste assets zijn. Wij delen deze visie. Nomilk2day Young Professionals faciliteert de ontwikkeling van talent naar toekomstig professional via persoonlijke ontwikkelingstrajecten, coaching on the job en diverse trainingen en opleidingen voor onze talenten", licht Managing Partner Albert-Mark Nagel toe.
Olaf de Boer aangesteld als Commercieel Manager
Sinds de oprichting in 2015 is Nomilk2day sterk gegroeid. Voor het uitbouwen van het nieuwe label is Olaf de Boer aangetrokken als Commercieel Manager. Binnen het netwerk van Nomilk2day gaat Olaf samen met consultant Lisa Godding starters adviseren, coachen en opleiden op weg naar een "vliegende start van hun carrière" bij toonaangevende bedrijven binnen de agribusiness. Olaf kent de agribusiness als zijn eigen broekzak, heeft werkervaring in recruitment en gaat deze nieuwe baan combineren met het melkveebedrijf thuis.
Voor meer informatie:Albert-Mark Nagel
Nomilk2day
T: 06-29239136
albertmark@nomilk2day.nl
Nieuwe label Young Professionals faciliteert ontwikkeling van talent
Nomilk2day lanceert nieuw label voor startend talent binnen agribusiness
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2020-11-30 "Voor minimum-targets is geen inspiratie, innovatie of inspanning nodig"
- 2020-11-27 "Proef om samenwerking met telers nog meer toepasbaar en gebruikersvriendelijker maken"
- 2020-11-26 "Nekt de tweede lockdown alsnog de Nederlandse economie?"
- 2020-11-25 ADN sluit overeenkomst met Normec Foodcare
- 2020-11-24 "Nooit gedacht dat online lesgeven zo goed zou uitpakken"
- 2020-11-23 Wat kan het O&O fonds Handel Groeit voor AGF-groothandels betekenen?
- 2020-11-20 "Een no-deal heeft gevolgen voor uw product en documentatie"
- 2020-11-19 De effecten van corona op maatschappij, consumptie, afzetkanalen en supply chain
- 2020-11-18 "De hedendaagse consument is sterk bezig met voedselveiligheid"
- 2020-11-17 Trendrapport: De duurzame oogst van innovatie
- 2020-11-16 "Digitalisering geeft veel gebruiksgemak en scheelt een hoop tijd bij kwaliteitscontroles"
- 2020-11-13 "Zo maak je als AGF-bedrijf optimaal gebruik van data"
- 2020-11-12 "Klap tweede golf lockdowns minder hard"
- 2020-11-11 Eurofins opent nieuw microbiologisch laboratorium in Enschede
- 2020-11-10 "Leer de taal spreken van uw internationale zakenpartner"
- 2020-11-09 Nieuwbouw Perflexxion sinds begin november in gebruik