Italiaanse Mazzoni kiest voor Natural Branding

De Italiaanse Mazzoni Group heeft besloten om haar fruit voortaan niet meer van stickers te voorzien maar in plaats daarvan gebruik te maken van 'Natural Branding'. Dat meldt de gespecialiseerde Duitse aanbieder EcoMark GmbH. 


Foto: EcoMark GmbH

Stijging van de flexibiliteit
Sinds begin juli 2019 siert in Tresigallo het Mazzoni-logo watermeloenen van verschillende groottes. Als alternatief kan het logo of de opdruk snel aan de wensen van de klant worden aangepast. Bepalend voor de invoering van Natural Branding was dat de kenmerking niet verwijderd kan worden of ergens tijdens de leveringsketen verloren kan gaan.

Aangezien de meloenen erg verschillend zijn qua grootte, werd de machine licht aangepast. "De nieuwe mogelijkheden laten de flexibiliteit nogmaals stijgen en vergroten de mogelijkheden bij de toepassing van Natural Branding by EcoMark", zegt het EcoMark-management.


Carsten Dillenberger en Julius Klopp van EcoMark presenteerden op de Fruit Logistica van dit jaar met trots de geoptimaliseerde Natural Brandings-machine. 

Geplande uitbreiding
De verantwoordelijken zijn na twee maanden zeer tevreden met de machine. "Men plant momenteel het productspectrum uit te breiden. We verheugen ons erop Mazzoni daarbij te ondersteunen!", aldus het management van EcoMark in een kort commentaar.

Voor meer informatie:
EcoMark GmbH
Gumbinnenstraße 4
56566 Neuwied
Telefoon +49 (0)2631 8244 100
Telefax +49 (0)2631 8244 29
E-mail info@eco-mark.de 
www.eco-mark.de 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven