JimboFresh International

Lililup, de minimeloen waarvan de maat ertoe doet

Het Spaanse JimboFresh International zal aanwezig zijn op de komende editie van Fruit Attraction in Madrid. Als noviteit zal de Lililup meloen gepresenteerd worden, een minimeloen die ideaal is als tussendoortje en een nieuwe manier van het eten van dit fruit vertegenwoordigt. De minimeloen heeft een intense smaak, sappig en zacht vruchtvlees en is klaar om gegeten te worden, waar en wanneer dan ook.

Achter de Lililup gaat een heel werkproces schuil, dat erop gericht is tegemoet te komen aan de steeds veeleisende vraag van de consument. Smaak komt op de eerste plaats. Consumenten willen een goed product, dat gezond is, milieubewust geteeld en fairtrade. JimboFresh International handhaaft strenge teelt- en verpakkingsprotocollen, waarin aandacht wordt besteed aan alle processen in de keten. Doordat de Lililup wordt geteeld in Spanje, Brazilië, Senegal en Marokko, is het product jaarrond beschikbaar.

"Een makkelijke meloen met karakter en een eigen geluid, waarvan de maat ertoe doet". De introductie van de Lililup gaat gepaard met een marketingcampagne van social media spotjes van Jordi Cruz en Boris Izaguirre. Het gaat om een reeks filmpjes waarin de Lililup gepresenteerd wordt in een informele sfeer met een vleugje humor. De filmpjes zijn te zien op www.lililup.eu.

JimboFresh International zal tijdens Fruit Attraction te vinden zijn in hal 10, stand 10d04.

 

Voor meer informatie: www.jimbofresh.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven