Abonneren

Vacatures

"Tweetende AGF'ers"

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland weeronline.nl Altijd jouw weer

Noord Amerika

Chiquita introduceert reclamecampagne waarin kinderen hun creativiteit kwijt kunnen

Chiquita Brands International is gestart met de campagne 'Fuel the Fun- Back To School' en nodigt bananenliefhebbers van alle leeftijden uit hun creativiteit de vrije loop te laten. Het bedrijf zegt dat de prijsvraag consumenten de kans biedt om hun eigen stempel op de beroemde blauwe Chiquita-sticker te drukken. De mooiste ontwerpen zullen volgend jaar miljoenen bananen in heel het land sieren. 


Over de campagne
Gedurende de hele maand september worden fans uitgedaagd om een uniek ontwerp voor de Chiquita-sticker te creëren en op te sturen naar www.chiquita.com/fun. Hierna zullen achttien winnende ontwerpen worden gekozen die in 2020 op alle Chiquita-bananen te zien zullen zijn. De winnaars worden daarnaast beloond met een iPad en Apple pen zodat zij hun creatieve talenten nog verder kunnen ontwikkelen. Op de Fuel the Fun'-website kunnen verschillende digitale spelletjes en kleurplaten worden gedownload. 

"We kunnen niet wachten om te zien hoe onze fans in het hele land hun eigen unieke draai aan onze klassieke blauwe Chiquita-sticker geven," aldus Jamie Postell, salesmanager Noord-Amerika. 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven