Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Noord Amerika

Chiquita introduceert reclamecampagne waarin kinderen hun creativiteit kwijt kunnen

Chiquita Brands International is gestart met de campagne 'Fuel the Fun- Back To School' en nodigt bananenliefhebbers van alle leeftijden uit hun creativiteit de vrije loop te laten. Het bedrijf zegt dat de prijsvraag consumenten de kans biedt om hun eigen stempel op de beroemde blauwe Chiquita-sticker te drukken. De mooiste ontwerpen zullen volgend jaar miljoenen bananen in heel het land sieren. 


Over de campagne
Gedurende de hele maand september worden fans uitgedaagd om een uniek ontwerp voor de Chiquita-sticker te creĆ«ren en op te sturen naar www.chiquita.com/fun. Hierna zullen achttien winnende ontwerpen worden gekozen die in 2020 op alle Chiquita-bananen te zien zullen zijn. De winnaars worden daarnaast beloond met een iPad en Apple pen zodat zij hun creatieve talenten nog verder kunnen ontwikkelen. Op de Fuel the Fun'-website kunnen verschillende digitale spelletjes en kleurplaten worden gedownload. 

"We kunnen niet wachten om te zien hoe onze fans in het hele land hun eigen unieke draai aan onze klassieke blauwe Chiquita-sticker geven," aldus Jamie Postell, salesmanager Noord-Amerika. 

Publicatiedatum: