Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Met de BanaNatural standaard verkoop je de hele bananentros

Begin dit jaar gooide BanaNatural tijdens Fruit Logistica in Berlijn hoge ogen met haar bananenstandaard. Deze standaard werd ontworpen om de natuurlijke sappen in het fruit te behouden, zowel gedurende het transport als in de supermarkt. De stand van het Griekse bedrijf werd druk bezocht. 

Sinds Fruit Logistica heeft het bedrijf echter niet stilgezeten, vertelt Marilena Papadaki. Hoewel ze de laatste maanden in Griekenland heeft doorgebracht, heeft deze salesmanager haar handen vol gehad aan het onderhandelen van deals op internationale markten. "Fruit Logistica was een geweldig evenement voor ons. We hebben er veel waardevolle contacten kunnen leggen en dat was precies waarom we eraan deelnamen. We hebben een aantal grote potentiële klanten in India, Israël en Mexico ontmoet met wie we nu in onderhandeling zijn. De deal met het Mexicaanse bedrijf is helaas op niets uitgelopen maar we boeken vooruitgang met onze andere potentiële klanten."    

Papadaki kwam wel de nodige uitdagingen tegen op haar pad, aangezien het tempo waarin de zaken zich ontwikkelden nogal laag was. "Je kunt je niet voorstellen hoe lang het kan duren om bepaalde zaken te communiceren of het nu gaat om de details met betrekking tot patenten of licenties. We zijn bezig om de BanaNatural in Israël en India te introduceren. Op deze markten zullen de standaarden worden getest. Naar India hebben we een proefzending van twaalf standaarden verladen, inclusief een verrijdbare wagen. We sturen ook mensen naar deze landen om de technische aspecten van deze standaard toe te lichten. Mensen moeten weten hoe ze dit product gedurende de verschillende stadia van de toeleveringsketen kunnen gebruiken en wat de voordelen ervan zijn."

In Israël zijn de onderhandelingen ook in volle gang. "We stellen nu een conceptcontract voor onze potentiële klant op. Zodra dit contract ondertekend is, dan zullen we Israël bezoeken om de proeven te plannen en de verdere details uit te werken. We zijn hier erg optimistisch over. Als we hier klaar zijn, dan willen we onze pijlen op het Verenigd Koninkrijk richten omdat we menen dat deze markt veel potentie voor ons heeft," legt Papadaki uit. 

Ondertussen doet BanaNatural het uitstekend in Griekenland. "We gebruiken het product elke dag en zijn nog altijd zeer tevreden over de kwaliteit van de standaard. Nu de vraag in Griekenland groeit, neemt onze productie ook toe. Ons bedrijf wordt met de dag groter. Als de deals waarover we momenteel onderhandelen daadwerkelijk van de grond komen, dan zullen we volgend jaar opnieuw met de BanaNatural aanwezig zijn op Fruit Logistica in Berlijn, zodat nog meer mensen kennis kunnen maken met dit product," aldus Papadaki. 

 

Voor meer informatie:
Marilena Papadaki
BanaNatural
Tel: +44 77 62 232 707
Email: info@bananatural.com  
www.BanaNatural.com

Publicatiedatum: