Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dirk van den Broek opent vierde testfiliaal

Sinds gisteren winkelen de bewoners van de Amsterdamse Pijp in de nieuwste Dirk van den Broek. De supermarkt is in 2 weken tijd omgetoverd tot een moderne supermarkt met een totaal nieuwe uitstraling waar het gemak voor de consument voorop staat.

Directeur Marcel Huizing: “Dit is het laatste filiaal in de reeks van vier ombouwingen met een totaal nieuwe look. Wij hebben vier totaal uiteenlopende filialen gekozen, zodat wij kunnen testen of de nieuwe uitstraling passend is op elke locatie. Ik vind het belangrijk dat onze klanten zich thuis voelen in onze vernieuwde winkels. Ik wil daarom graag onze klanten oproepen hun mening te geven over de nieuwe uitstraling. Dus bij deze: ik stel uw mening zeer op prijs, we nemen deze graag mee in de evaluatie.”

Nieuwe look
Deze Dirk staat volledig in het teken van 3 pijlers: voordelig, vers en volledig. Op de gevarieerde versafdelingen brengen we bijvoorbeeld in beeld welke weg producten afleggen voor ze bij de klant op het bord liggen. Van land naar klant dus. Een echte eyecatcher zijn de nieuwe stellingen. Die van tapas bijvoorbeeld bevat kaas, noten, olijven, tapas en aanverwante producten, allemaal overzichtelijk bij elkaar. Nieuw is het Scan & Go plein. In de winkel scan je de artikelen, je rekent af bij de betaalpaal en klaar. En dat alles voor de vertrouwde lage Dirk prijs.""

 

Publicatiedatum: