


Abonneren
Vacatures
- Business Consultant (landelijk)
- Loodsmedewerk(st)ers Groente en Fruit
- Global Sourcing Manager
- Business Unit Manager Importeurs & Exporteurs
- Docent Teelt
- Buying Operations Manager (BOM Process)
- Bestuurslid
- Internationaal accountmanager Duitsland
- Manager Operations Ethiopia
- Quality controller
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Dodelijke slachtoffers en miljoenenschade aan tuinbouw door overstromingen in Italië
- Tomatencongres maakt zich geen illusies: 'business as usual' komt niet meer terug
- Gewasbeschermingsdiscussie weer aangeslingerd door uitzending Jinek
- Teel je in China bonen of meloenen? Dan komt de landbouwpolitie op je af...
- Opnieuw hevige regen en zelfs hagel in Italiaanse Emilia Romagna
Top 5 - afgelopen maand
- Transportbedrijf T. Vreugdenhil viert driemaal feest
- Hevige concurrentie voor Turkse watermeloenen
- Onzekerheid over Marokkaanse watermeloenoogst
- Faillissement uitgesproken over Rodenburg Fresh Food en Fruta del Huerto
- "Turkije op weg om één van de grootste zachtfruitleveranciers van Europa te worden"
Weer
Friethoes bouwt duurzame frietwagen voor een verantwoorde toekomst
Op het afzuigkanaal zijn twee koolstof filters aangesloten zodat de wagen minder geur uitstoot en ook op indoor evenementen goed inzetbaar is. Friethoes is al sinds 2010 actief in de evenementen branche met een authentieke, zelf omgebouwde, marktwagen. Op diverse evenementen werden de biologische frieten van Friethoes al gegeten: Mysteryland op het Floriade terrein, Pitch Festival en Rollende Keukens op het Westergasterrein, Modefabriek in de RAI Amsterdam, Bevrijdingsfestival en Haarlem Jazz in het centrum van Haarlem, Vrij Festival in Olympisch Stadion en vele andere evenementen. Zowel voor het grote publiek als op de zakelijke markt is Friethoes al actief.
Op deze evenementen werd duidelijk dat de behoefte vanuit de organisaties en het publiek steeds meer richting ambachtelijk en duurzaam eten gaat. Een beter milieu in combinatie met vers bereid voedsel speelt een steeds grotere rol in evenementen land. Met de nieuwe wagen speelt Friethoes nog beter in op deze groeiende vraag.
De combinatie van de vrolijke huisstijl van striplegende Joost Swarte, de houten toonbank van kunstenaar Jan Heijer en de fotografie van Daniel Maissan zorgt voor een authentieke uitstraling ondanks dat het een moderne wagen is.
www.friethoes.nl
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-05-25 Wereldwijde voorraden Braziliaans sinaasappelsap
- 2023-05-24 Als het op frietjes aankomt, kiest Gen Z voor McDonald's
- 2023-05-23 Greenyard breidt ‘pure-plant’ aanbod uit met overname van Gigi Gelato
- 2023-05-23 Prijs sinaasappelsap piekt door wereldwijd tekort
- 2023-05-23 Grote sappenproducent investeert fors in uitbreiding verpakkingsfabriek in Vlissingen
- 2023-05-23 Zuid-Afrika: Vrees voor stijgende prijs diepgevroren frites
- 2023-05-19 Grote EU-exportkansen voor industrieappelen door kleinere oogst in China
- 2023-05-19 450 kilo cocaïne gevonden tussen partij geconserveerd fruit
- 2023-05-17 "Ondanks groeiende markt geen verre klanten bedienen"
- 2023-05-16 Vergaande gevolgen van de voorgestelde EU-handelsnormen voor voorgesneden AGF
- 2023-05-15 Bosnië en Herzegovina doet onder voor Oekraïne en Marokko op frambozenmarkt
- 2023-05-12 Paarse zoete aardappelsnack wint bronzen medaille voor beste innovatie
- 2023-05-12 "Hoe later er aardappelen worden gepoot, hoe meer risico's we lopen in overgang nieuwe oogst"
- 2023-05-11 "De smaak van onze rauwkost- en fruitsalades is altijd leidend"
- 2023-05-09 HAK Fresh breidt supermarktaanbod uit met verse salades met gegrilde groenten
- 2023-05-05 "Zelfs tijdens oogstseizoen winnen diepvries paddenstoelen terrein"
- 2023-05-03 "Van elke groente kun je een lekkere soep koken"
- 2023-05-01 Bier van mandarijnen
- 2023-05-01 Nederlandse friet in gevaar door stikstofregels
- 2023-04-28 "Europese vraag naar China's diepgevroren uien aanzienlijk toegenomen"