De binnen de levensmiddeldiscounthandel exclusieve coöperatie tussen Netto en Chiquita omvat vanaf maandag 15 juli ook de exoten physalis en passiefruit. Naast bananen, mango's en honingmeloenen van Chiquita breidt Netto daarmee nogmaals haar groenten- en fruitassortiment uit, dat reeds de grootste keuze binnen het Duitse discountlandschap biedt. De populaire fruitsoorten, die exotisch vers en fruitig smaken, zijn voortaan blijvend in alle circa 4.260 filialen van Netto Marken-Discount in Duitsland verkrijgbaar.
Met circa 5.000 artikelen biedt Netto Marken-Discount over de grootste keuze aan levensmiddelen binnen het Duitse discountlandschap. Daarbij ligt een bijzonder zwaartepunt op verse levensmiddelen zoals groenten en fruit. Bovendien profiteren Netto-klanten in heel Duitsland van een bijzonder veelzijdig assortiment dat voor de helft uit merkproducten bestaat en voor de andere helft uit de populaire eigen merken van Netto.
Perscontact:
Netto Marken-Discount AG & Co. KG
Christina Stylianou
Tel.: 09471-320-999
E-mail: presse@netto-online.de
www.netto-online.de