Blue Whale onhult nieuw logo tijdens 50-jarig jubileum

Gisteren vierde de eerste Franse appelexporteur zijn 50e verjaardag in Montauban. Alain Vialaret - CEO van Blue Whale - en Christophe Belloc - president van het bedrijf - openden de avond met een toespraak over de geschiedenis van de coöperatie, het begin, de uitdagingen en de groei van 1969 tot vandaag.  Na de toespraak werd het nieuwe logo van de exporteur onthuld. 


Alain Vialared

De ambities van Blue Whale
"We kunnen trots zijn op alles wat we vandaag hebben bereikt", legt Christophe Belloc uit. Daarnaast kondigt hij aan dat de activiteiten van Blue Whale de komende tien jaar zullen verdubbelen. De president toonde ook de ambitie om het bedrijf te positioneren als "de Franse leider van de Franse peren", en een essentiële referentie in appels van ecologisch verantwoorde productie, gecertificeerde biologische, ZPR (Zero Residu) en zelfs HEV (hoge milieuprijs).


Christophe Belloc

"We hebben een merk dat anders is en de aandacht trekt", zegt hij, waarin hij aankondigt dat hij in de toekomst "de kracht van het merk Blue Whale" wil gebruiken om het imago van het bedrijf te versterken en de populariteit van het merk nog verder te vergroten.



Het nieuwe logo onthuld 
Tot slot besloot Christophe Belloc het eerste deel van de avond met de aankondiging: "Onze walvis zal onze walvis blijven, maar we konden de 50 jaar blauwe vinvis niet vieren zonder een nieuw beeld te brengen, een verfrissende blik op ons logo". Na een paar minuten van spanning verscheen de bekende blauwe walvis op het scherm. Het silhouet is wat moderner de de walvis heeft een grote lach op zijn gezicht.  


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven