Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Rijk Zwaan maakt Oekraïense consument bekend met slaconcepten

"Slaverkoop in Oekraïne in twee jaar tijd bijna verdubbeld"

Tholen - Tijdens het congres conferentie 'Fruits and Vegetables of Ukraine - New Challenge' die naast de beurs Fresh Produce Ukraine werd gehouden, sprak Yuriy Sologub, Marketing and Logistics Director van Rijk Zwaan over de uitdagingen in de Oekraïense markt. In 2010 opende het bedrijf het hun nieuwe kantoor in dit land. Eén van de producten die groeispurt heeft meegemaakt, is de sla. "De verkoop van sla is de afgelopen jaren enorm gestegen", aldus Yuriy.


Yuriy Sologub, Marketing and Logistics Director

"Een voorbeeld is onze 'gemakssla' Salanova met de vele mogelijkheden. Dit concept slaat goed aan bij de mensen die weinig tijd hebben om te koken en toch gezond willen eten. In 2006 werd Salanova tijdens de Fruit Logistica uitgeroepen tot beste innovatie van het jaar. Bij Europa consumenten is Salanova heel bekend en ook in de rest van de wereld wordt het steeds populairder. Via Twitter en Facebook maken wij de consument bekend met 'Love my Salad', het social salad network, waardoor de consumptie aanzienlijk stijgt. Opvallend is dat de verkoop van sla in de supermarkten in twee jaar tijd, vanaf 2010, bijna is verdubbeld!"



Rijk Zwaan vindt het van groot belang om een goede relatie te onderhouden met alle schakels in de keten. "We werken samen met de grote retailers in Oekraïne, zoals de Fozzy Group. Door middel van posters in supermarkten maken wij de consument bekend met de mogelijkheden van onze producten."

www.rijkzwaan.com