De 3D Berry Picnic Mobile van Driscoll's is op tijd gereed voor de Internationale Picknickdag en het begin van de nieuwe #BerryTogether-campagne van het bedrijf in de Verenigde Staten. De picknickmand op wielen zal consumenten in de duo-steden Minneapolis-St. Paul de hele zomer lang trakteren op heerlijke fruitgerechten.
In de #BerryTogether-campagne van Driscoll's wordt de emotionele merkdifferentiatie verder uitgebouwd door meerdere geïntegreerde contactmomenten," zegt Frances Dillard, directeur merk- en productmarketing. "Smaak is de voornaamste aanjager van aankopen door zachtfruitconsumenten. Door onze krachtige merkbelofte, 'Alleen het Beste Fruit', te combineren met een marketingstrategie die inspeelt op de emotie creëren we een succesvolle merkbeleving."
“Onze multi-zintuiglijke activiteiten, die op meer dan 50 locaties in de regio plaats zullen vinden, staan in het teken van de lekkerste zachtfruitrecepten," aldus Jamie Bassmann, marketingmanager.
De #BerryTogehter-campagne omvat ook creatieve materialen voor in de winkels, zoals een enorme picknickmand gevuld met vers zachtfruit. "Het verkopen van vers fruit in koelvitrines voor de winkels is ook een goede manier gebleken om de afzet aan te jagen. Dit jaar hebben we gekozen voor het picknickthema. Er werd ook een handige draagtas in de vorm van een picknickmand ontworpen om de afzet verder aan te jagen."