Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

The Wonderful Company introduceert merk voor pitloze citroenen

The Wonderful Company heeft onlangs de introductie van een nieuw merk aangekondigd, Wonderful Seedless Lemons, een natuurlijke , GGO-vrije citroen die in het najaar van 2019 haar debuut op de markt zal maken. Wonderful bezit de exclusieve rechten op dit nieuwe pitloze citroenras dat in Noord-Amerika verkrijgbaar zal zijn. 

"Als grootste teler, verpakker en distributeur van citrus in Noord-Amerika is Wonderful goed gepositioneerd om dit nieuwe, innovatieve ras aan te bieden," vertelt Adam Cooper, vicedirecteur marketing bij Wonderful. "De vraag naar pitloze citroenen onder consumenten groeit en de Wonderful Seedless citroenen zullen deze categorie aan gaan jagen."

Wonderful is goed bekend op de citrusmarkt. De Wonderful Halos mandarijnen van het bedrijf hebben zich in vijf jaar tijd ontwikkeld tot  het nummer één mandarijnenmerk in Amerika. De vraag naar citroenen is de laatste vijf jaar bijna verdubbeld en de categorie biedt nog volop ruimte voor groei. Volgens een onafhankelijk onderzoek geeft 83% van de consumenten die citroenen kopen aan dat ze waarschijnlijk pitloze citroenen zullen kopen en 81% geeft aan dat het ongemak van de aanwezigheid van pitten hier de voornaamste reden voor is. Gemak is dus de voornaamste reden voor het kopen van pitloze citroenen. 

"We weten dat consumenten bereid zijn wat meer te betalen voor pitloze citroenen, zegt Cooper. "Deze citroenen zullen de manier waarop zij dit fruit gebruiken en eten ingrijpend veranderen. Wonderful heeft een een lange geschiedenis op het gebied van het introduceren van unieke en gezonde producten. Het bedrijf heeft het vertrouwen en de waardering van consumenten gewonnen met onder meer de merken Wonderful Pistachios, Wonderful Halos en POM Wonderful."

De marketingcampagne voor Wonderful pitloze citroenen zal ook een nieuwe verpakking inhouden. Het bedrijf zal de citroenen in zakken aanbieden en displays in supermarkten plaatsten om de aandacht van de consument te trekken. Verdere marketingactiviteiten zullen uitgerold worden op het moment dat het merk in het najaar haar debuut op de markt maakt. 

 

Voor meer informatie:
Erin Shiba
The Wonderful Company
Ph: +1 (310) 966-8644
erin.shiba@wonderful.com
www.wonderful.com

Publicatiedatum: