Spaanse Bonnysa waagt zich op internationale markt met verse guacamole

Na jaren gewerkt te hebben aan een zo natuurlijk mogelijk recept, introduceerde Bonnysa in januari 2019 met succes verse guacamole op de markt. Het product wordt in alle Lidl-filialen in Spanje onder het merk Chef Select verkocht en de afgelopen maanden heeft de retailer het product ook in andere landen geïntroduceerd als aanbieding (in weken met een Mexicaans thema) en als vast item in het assortiment. 

Landen als Polen, Denemarken, Finland, Portugal, België, Roemenië, Nederland, Italië, Litouwen, Tsjechië, Frankrijk en Duitsland hebben allemaal al de kans gehad het product te proeven en op deze manier heeft het nu al een plaats op de markt veroverd. Eén van de grootste aanjagers van dit succes is dat het product 100% natuurlijk is en geen toegevoegde suikers, conserveermiddelen, kleurstoffen of verdikkingsmiddelen bevat. De authentieke smaak van de guacamole wordt geroemd op sociale media. Bonnysa zegt dat het fruit verwerkt wordt zonder onnatuurlijke toevoegingen waardoor de smaak het best tot zijn recht komt. 

Andere producten die onder het Bonnysa-merk worden verkocht, profiteren ook van de lovende reacties van consumenten. 

Guacamole is één van de nieuwste toevoegingen aan het assortiment van het bedrijf, dat van plan is om haar aanbod de komende jaren nog verder uit te breiden, waarbij de focus zal blijven liggen op smakelijke en natuurlijke producten zonder toevoegingen.

Voor meer informatie:
Manuel Escoda, Marketing y Comunicación
Bonnysa Agroalimentaria  
manuelescoda@bonnysa.es


Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven