Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Verpakken van cranberry's in netten is uniek in de sector"

Twin Lake Cranberry is vastberaden onderweg naar de United Fresh vakbeurs om de bekendheid van zijn merk te vergroten en nieuwe partners te vinden voor de afzet van deze fruitsoort, die met name rondom Thanksgiving zeer populair is in de VS. 

"We gaan naar United Fresh om meer bekendheid te krijgen. We draaien al heel wat jaren in de sector mee en hoewel ons merk goed ontwikkeld is in het Midwesten, willen we ook landelijk kunnen concurreren," legt Kevin Tritz van Twin Lake Cranberry uit Vesper, Wisconsin, uit. "We hebben ons bedrijf uitgebreid en zullen op deze vakbeurs op zoek gaan naar nieuwe zakenpartners om onze 226.796 kilo verse cranberry's in 2019 af te zetten."

Contacten leggen
De deelname aan vakbeurzen is betrekkelijk nieuw voor Twin Lake. "We willen weleens zien wat er te beleven is, ons verhaal delen en contacten leggen. We hebben klanten die ook op United Fresh aanwezig zijn en we kijken ernaar uit om met ze bij te praten," vervolgt Tritz. "Het ziet er bovendien naar uit dat er een groot aantal klanten uit de zuidelijke staten aanwezig zal zijn en we zouden onze cranberry's ook graag in deze regio afzetten."

Twin Lake, dat cranberry's teelt, verpakt en vermarkt, wil bezoekers tijdens de vakbeurs in haar stand laten zien hoe uniek het bedrijf eigenlijk is. "Bezoekers kunnen hier zien hoe anders wij werken en hoe innovatief we zijn," vertelt Tritz. "We verpakken en vermarkten ons fruit in netzakken en dat is uniek in deze sector. Dit is echter nog maar het topje van de ijsberg en we willen onze kans grijpen om het publiek ook de rest van de ijsberg laten zien."

Tritz zegt dat het bedrijf de cranberry's op een andere manier plukt en verlaadt dan andere bedrijven in de sector en dat het ook een ander droogproces heeft ontwikkeld. "Het komt erop neer dat we onze cranberry's veel voorzichtiger verwerken dan elders in de sector het geval is. Twintig jaar geleden werkten we zoals alle anderen. We zagen echter wat er fout ging en probeerden hier iets aan te doen. Nu kunnen we niet wachten om iedereen onze werkwijze te laten zien die garandeert dat onze klanten alleen fruit van de goede kwaliteit krijgen."   

 

Voor meer informatie:
Kevin Tritz 
Twin Lake Cranberry
Tel: +1 (715) 569-4595
kevin@twinlakecranberry.com 
https://www.twinlakecranberry.com/

Publicatiedatum: