Tijdens appelseizoen 2018/19 gingen vele reclames over gezond snacken met Honeycrunch. Rond 17.000 bioscoopbezoekers probeerden de merkappel als een alternatief voor popcorn, chips e.d. Zo'n 23.000 consumenten proefden Honeycrunch en een stijging van de afzet tijdens de campagnes kwam op 86%.
Dit jaar was er een speciaal ontwikkeld Honeycrunch computerspel. Dit bracht de appel naar smartphones en home screens. Flyers op afzetpunten zetten de Facebookpagina in de picture. De campagne bereikte 370.000 mensen met de slogan "Geniet van het leven - hap voor hap".
Bron: Honeycrunch.
Arnaud de Puineuf van Pomanjou is tevreden over het seizoen: "Het was een sterk jaar voor de Europese appel en we hadden relatief meer concurrentie. Honeycrunch hield zich staande door z'n excellente smaak."
De Puineuf had het over de geweldige bloei van de Europese boomgaarden op het moment met eind augustus de oogst. De eerste appelen zullen midden september beschikbaar zijn.